Geoblog.pl    lemurki    Podróże    Tajlandia Luty 2012    Phi Phi, czyli marzenia sie spelniaja

Phi Phi, czyli marzenia sie spelniaja

Tajlandia, Ko Phi Phi Don

Po kilku bardzo intensywnych dniach, postanowilismy sie troszkd wyspac. Na Phi Phi poplynelismy promem o 11.00. Niestety slono przeplacilismy za bilety, bo kupilismy w porcie gdzie byly dwa razy drozsze niz w agencji turystycznej:( a propos biletow, opcji jest cale mnostwo, warto zawsze sie troche rozejrzec i porownac w zaleznosci dokad i kiedy jedziemy a mozna zaoszczedzic kilka batow;) Na Phi phi doplynelismy przed 13. Hotel JJ Bungalows, mielismy juz zaplacony wczesniej 5000/3noce, ale bylo warto:) zostawilismy plecaki i na plaze, woda fantastyczna, plaza czysta, piekne widoki, tego nam trzeba bylo po trudach podrozy. Wieczorkiem pozalatwialismy sprawy organizacyjne, tzn. wycieczki na Phi Phi i bilety w dalsza podroz. 100metrow od hotelu byla agencja gdzie wszystko zalatwilismy w bardzo korzystnej cenie. Na Phi Phi bardzo imprezowo, mnostwo mlodych ludzi.