Geoblog.pl    lemurki    Podróże    Tajlandia Luty 2012    Park Narodowy Ang Thong

Park Narodowy Ang Thong

Tajlandia, ang thong

Na dzisiaj zaplanowalismy kolejny rejs z mnóstwem atrakcji. Cena 1800b/os. ale naprawde warto. Statek ok, świetna obsługa, pyszna jedzenie.
Ang Thong to wspaniałe miejsce, archipelag składa się z 42 wysp, a widoki są bajeczne. Pierwszy postój to godzinny snorkeling, mnóstwo kolorowych rybek, całe ławice. Następnie lunch i dalszy rejs na Ao Ka Beach na wyspie Koh Wua Talap gdzie znajduje sie punkt widokowy z oszałamiającym widokiem na wyspy. Nie mogłem sobie odmówić tej przyjemności i szybko wdrapałem się na góre choć trasa nie jest najłatwiejsza, szczególnie ostatnie kilkanaście metrów gdzie skały są bardzo ostre. Cały wysiłek rekompensuje bajkowy widok, naprawde było warto:-) Asia wybrała sie do jaskiń, ale nie wywarły na niej oczekiwanych wrażeń. Humorek został poprawiony kiedy w końcu znalazla dzikie małpki, ktore tak bardzo chciała zobaczyć. Odpoczęliśmy na rajskiej plaży i ruszyliśmy w dalszą drogę tym razem kajakiem. W polowie trasy zatrzymaliśmy się na kolejnej plaży i poszliśmy podziwiać lagune. Wróciliśmy na statek i popłynęliśmy w droge powrotną na Koh Phangan.
Byliśmy więcej niż zadowoleni, przepiękne widoki, wiele atrakcji, Ang Thong to wspaniałe miejsce!